Dažnai užduodami klausimai

Nepateikiame konkrečių Jūsų klausimų bei atsakymų į juos, o tik apibendrintus pasvarstymus temomis, kurios yra aktualios mūsų klientams ir mums patiems.

Nėra minimalaus užsakymo kiekio!

Klientai dažnai klausia, ar gali užsisakyti tik kokią smulkmeną, pvz., kainuojančią vos 0,5 EUR.

Žinoma! Mums tai gali būti ir nenaudinga, bet niekada neversime klientų įsigyti daugiau daiktų nei jiems reikia. Tikime, kad sugrįšite po mėnesio, metų, ar rekomenduosite mus savo draugams :)

Galima pirkti ir ne pilnas pakuotes!

Dalį prekių gamintojai mums tiekia tik tam tikrais komplektais arba mes turime įsigyti minimalų skaičių tam tikrų prekių.

Jei norite užsisakyti tik prekių pavyzdžius, siekdami įvertinti jų kokybę; ar esate mūsų klientas, kuriam pritrūko tik keleto vienetų tam tikrų gaminių – parduosime Jums ir iškomplektuotus gaminius!

Tai nėra visiškai automatizuota el. parduotuvė!

Šis tinklalapis nėra visiškai automatizuota el. parduotuvė.

Suformuoto užsakymo neprašome iš karto apmokėti dėl keleto priežasčių. Tai nėra internetinė parduotuvė su pilnais sandėliais prigrūstų menkaverčių prekių, nėra ir didelio sandėlio filialas Lietuvoje, į kurį visi užsakymai parvažiuoja tam tikrą dieną. Tiesiogiai atstovaujame daugiau nei 50 Europos bei Skandinavijos gamintojų ir didmenininkų. Populiariausias prekių pozicijas nuolat turime sandėlyje Lietuvoje ir galime pristatyti jau sekančią, ar net tą pačią dieną, bet viso pristatomų prekių asortimento sandėlyje laikyti neįmanoma. Gavę užsakymą, visų pirma patikriname ar užsakytas prekes turime sandėlyje. Gal būt turime dalį užsakytų prekių , o dalį galime pristatyti kiek vėliau – tuomet dažnai užsakymus skaidome. Kita vertus, nesame įdiegę jokių automatizuotų nuolaidų sistemų. Gavę užsakymą, seniems klientams pritaikome jiems priskirtas nuolaidas, įvertiname naujų klientų užsakymus ir atitinkamai koreguojame kainas. Daugelis esamų klientų užsakymus apmoka tik juos gavę – su jiems taikomu mokėjimo atidėjimu. Dalį įrangos projektuojame ir gaminame patys, patys ją ir pristatome, montuojame. Už visų prekių kokybę atsakome patys, be jokių tarpininkų, patys valdome visą prekių tiekimo grandinę. Tai gyvas ir nuolat besikeičiantis organizmas, reikalaujantys ir „gyvo“ bendravimo, kurio visiškai automatizuoti ne tik kad nenorime, bet ir negalime.

Atvykstame į vietą išmatuoti patalpų ar pakonsultuoti dėl reikalingos įrangos!

Pats efektyviausias ir operatyviausias būdas rasti tinkamą sprendimą – bendrauti „gyvai“. Galima ne tik tiksliai išsimatuoti patalpas, bet ir įvertinti daugybę niuansų, kurių neįmanoma atspindėti projekte, vietoje pastebėti labai jautrius niuansus – pvz. tokius, kaip per langą krintantys šešėliai ir pan.

Mėgstame šį būdą. Ir klientai jį mėgsta, bet vis dar daugelis pageidauja, kad ši paslauga būtų nemokama. Į objektą turi važiuoti itin patyręs žmogus, o ir pats atvykimas reikalauja tam tikrų sąnaudų. Mielai atvyksime į vietą, parengsime projektą bei vizualizacijas, sudarysime sąmatas, bet paprašysime apmokėti už Jūsų labui dirbančių specialistų darbą.

Pateikite mums tikslią užduotį!

Iš karto pateikite kuo tikslesnę užduotį ir kuo išsamesnį savo poreikių aprašymą, nurodykite savo kontaktus.

Dažnai gauname panašaus tipo užduotis „Reikalinga šaldymo vitrina – siūlykite ką turite. Petras“. Suprantame, kad Jums gali atrodyti  kad pvz. šaldytuvai visi yra vienodi, bet mums tokia užduotis skamba panašiai, kaip prašymas automobilių pardavėjui pasiūlyti automobilį, nenurodant net jo tipo. Jei laiške nenurodomi ir jokie klausiančiojo kontaktai, tuomet prireikia dienos ar daugiau, kol susirašinėjant pavyksta išsiaiškinti ko iš tiesų reikia klientui. Tik tuomet galime parengti tinkamą pasiūlymą. Toks procesas labai apkrauna darbuotojus, todėl prašome visuomet kiek galima tiksliau suformuoti savo užduotis ir būtinai pateikti bent jau savo telefono numerį, kad galėtumėm „gyvai“ patikslinti visus neaiškumus.

Daugiau dėmesio skirkite projektui!

Labai dažnai parengus projektus, vizualizacijas, viską suderinus su užsakovu ir įgyvendinus projektą realybėje, pasipila įvairūs pataisymai, kurie turėtų atsispindėti dar projekto derinimo stadijoje.

Praktika rodo, kad daugelis klientų detaliai projektą pradeda analizuoti tik jį realiai įgyvendinus. Projektavimo stadijoje tiesiog nepateikiama daugybė klientui svarbių reikalavimų. Pataisyti jau užbaigtam projektui reikia neproporcingai didelių sąnaudų, ypatingai, kai naudojamos sudėtingos baldų gamybos technologijos. Galutinėje projekto derinimo stadijoje prašytumėme rasti laiko detaliai jo analizei. Taip mes greičiau įgyvendinsime geresnį projektą, o Jūs greičiau galėsite pradėti darbą.

Prekių pristatymas

Jei užsisakote prekių pristatymo paslaugą, turėkite omenyje, kad tai nėra ir jų užnešimo bei montavimo paslauga. Lengva, iki 30 kg svorio pakuotė, pristačius, bus įnešta per pirmas duris, bet sunkesnių prekių iškrovimu turite pasirūpinti patys. Jei tokios galimybės neturite – informuokite apie tai iš anksto – mes pasiūlysime įrangos pristatymu su užnešimu, o prireikus – ir montavimu. Jei patalpa, kurioje turi atsidurti įranga, nėra pirmame aukšte – prašome informuoti apie tai iš anksto, kad galėtumėm pasirūpinti atitinkama nešimo įranga. Visuomet pateikite tikslų pristatymo adresą, darbo laiką, į teritoriją ar pastatą patekti būtinus kodus, sutartu laiku laukite krovinio.

Prekių pristatymo terminai

Galimi prekių tiekimo terminai labai skiriasi. Tokias populiarias ir kasdien parduodamas prekes, kaip stelažai, dėžės, įvairūs laikikliai, reklaminiai gaminiai, paprastai nuolat turime centriniame sandėlyje Kaune ir galime pateikti net ir tą pačią dieną – net jei kalbėtume ir apie gana didelius šių gaminių kiekius. Daugelį HoReCa serijos prekių, smulkią šaldymo įrangą – vežamės kiekvieną savaitę. Dalis stambesnių įrenginių ar specifinės spalvos gaminių, gaminami tik juos užsakius. Tokių prekių tiekimas gali trukti ir ilgiau nei 4 savaites.

Garantija

Daugelis mūsų siūlomų prekių gaminamos gilias tradicijas turinčiose Italijos, Vokietijos, Švedijos ir kt., gamyklose, todėl problemų dėl gaminių kokybės turime labai mažai. Prekes tiekiame tiesiogiai, todėl dėl jų kokybės atsakome patys ir nenukreipinėjame klientų į skirtingas remonto įmones. Visuomet ieškome kuo operatyvesnio problemos sprendimo klientui ir tik vėliau aiškinamės su gamintojais dėl patirtų nuostolių kompensavimo.

Nekokybiškas aptarnavimas

Jei likote nepatenkinti tuo, kaip buvote aptarnauti mūsų įmonėje – būtinai apie tai informuokite tiesiogiai už tai atsakingą pardavimų vadovą:

jonas@irangaverslui.lt
+370 656 68188

Turime daugybę lojalių klientų, padėkų už išskirtinį dėmesį, bet vis dar pasitaiko nekokybiško aptarnavimo atvejų. Dalis jų sąlygoti vėluojančio prekių tiekimo, kuriam ne visada galime daryti įtaką, bet yra ir tiesiog nekokybiško aptarnavimo atvejų. Nenutylėkite, jei likote nepatenkinti aptarnavimu. Tik žinodami šiuos atvejus, galėsime atitinkamai reaguoti ir ateityje jų išvengti.

Turite klausimų?

New Field

7 + 9 =

Intensyviai pildoma

Galimi netikslumai

Intensyviai pildoma

Galimi netikslumai